یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بزرگان ارز دیجیتال

۴ بازديد
جالب اینجاست که بدونین بزرگان ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی در مورد بازار کریپتوکارنسی ها اظهار نظر می کنند و معامله گران و سرمایه گذاران بازار روی حرف اون ها حساب باز می کنند و بر اساس نظرات اون ها به خرید و فروش مشغول میشن که همین موضوع باعث میشه تا قیمت ارزهای دیجیتال نوسان داشته باشن. به همین دلیل، افراد تاثیرگذار در ارز دیجیتال یکی دیگه از عواملی محسوب میشن که بر نرخ ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی می ذارن و دنبال کردن اون ها می تونه سودده باشه.

•    ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)

یکی از افراد تاثیرگذار در ارز دیجیتال، شخصی به اسم ویتالیک بوترین یا Vitalik Buterin هست. بهتره بدونین ویتالیک بوترین بعد از راه اندازی ارز دیجیتال اتریوم مشهور شد. بوترین یه ادم شگفت انگیز هست. اون در سن 7 سالگی اولین بازی کامپیوتری رو با استفاده از ماکروهای Excel نوشت و در 10 سالگی نیز با یادگیری زبان برنامه نویسی C++ شروع به توسعه بازی کرد. ویتالیک بوترین در سال 2011 با بلاک چین اشنا شد و در دو سال آینده در مورد مشکلات بیت کوین مطالعه و تحقیق انجام داد.

•    چانگ پنگ ژائو(Changpeng Zhao)

یکی دیگه از بزرگان ارز دیجیتال، چانگ پنگ ژائو(Changpeng Zhao) هست که یه فرد چینی کانادایی و موسس و مدیر عامل صرافی بایننس هست که با اسم مستعار CZ نیز شناخته میشه. این شخش در بازار ارزهای دیجیتال حضور فعال داره و صفحه توییتر اون بیشتر از 3 میلیون دنبال کننده داره. ژائو یکی از ثروتمندترین افراد حوزه کریپتوکارنسی هست که بر اساس برآورد مجله فوربس حدود 2.1 میلیادر دلار ثروت داره. همچنین این شخص یکی از بهترین تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال هست که در ابتدا در بورس نیویورک و سپس در بخش معاملاتی شرکت بلومبرگ فعالیت داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.